середу, 30 березня 2016 р.

СКЛЯНКА У ПРОСТЯГНУТІЙ РУЦІ


В нашому житті дуже часто виникають такі ситуації, коли здається, що проблеми  повністю затиснули з усіх боків. В такі моменти варто згадати, що не проблеми керують нашим життям, а МИ. А для прикладу пропоную Вашій увазі сучасну притчу про наше ставлення до тих труднощів, які виникають у  житті.
Професор розпочав свій урок з того, що взяв в руку склянку з невеликою
кількістю води. Він підняв її таким чином, щоб всі його побачили, і спитав студентів:     

— Як ви думаєте, скільки важить ця склянка?
   50 грам, 100 грам, 125 грам, — відповідали студенти.
   Я не дізнаюся, доки не зважу її, — сказав професор, — але моє питання таке:
що би сталося, якби я тримав би її, як зараз, на протязі кількох хвилин?
   Нічого, — сказали студенти.
   Добре, а що би сталося, якби я тримав її, як зараз, на протязі години? - спитав професор.
   Ваша рука почала би боліти, — сказав один із студентів.
   Ви праві, ну а що би відбулося, якби я тримав її цілий день?
   Ваша рука би заніміла, міг би статися параліч і довелося б поїхати до лікарні.
   Дуже добре. Але поки ми тут з вами обговорювали, чи змінилася вага склянки? — запитав професор.
   Ні.
   А що заставляє боліти руку і викликає м'язеві спазми?
Студенти задумалися.
   Що мені потрібно зробити, щоб цю ситуацію виправити? — знову спитав професор.
   Поставте склянку, — сказав один студент.
   Точно! — сказав професор. — 3 життєвими проблемами завжди так. Тільки подумай про них кілька хвилин і вони вже з тобою. Подумаєш про них довше, і вони почнуть докучати. Якщо думати ще довше, вони тебе паралізують. Ти нічого не можеш зробити.
Важливо думати про проблеми в житті, але ще важливіше вміти відкласти їх: на кінець робочого дня, на наступний день. Так ти не стомлюєшся, прокидаєшся кожного дня свіжим і сильним. І ти можеш керувати будь-якою проблемою, будь-яким викликом, що зустрічається на твоєму шляху.

Немає коментарів:

Дописати коментар