Елементи гри "Що?Де?Коли?" на уроках
Ці питання можна використати на уроках правознавства, "Людина і світ", коли учні старших класів вивчають тему "Права, свободи та відповідальність"
(Кожна команда має 1 хвилину для роздумів. Після того, як хвилина пройшла команди пишуть відповіді на листку. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом)
1. На цій мові розмовляли Юлій Цезар і Цицерон, Юліан Клавдій і Корнелій. У V столітті вона почала вмирати. На ній записані "Пакти і конституції законів та вольностей Війська Запорізького". Сьогодні цією мовою широко користується медицина. (Латинь).
2. Те, що лежить у чорному ящику – народилося на американському континенті, визначає основи державного устрою, є інструментом демократії, має вищу юридичну силу. Що лежить у чорному ящику? (Конституція).
3. Вольтер сказав, що "Свобода полягає в тому, щоб залежати лише від..." Що сказав Вольтер? (…закону).
4. Завершіть фразу Віктора Гюго "Право – це все те, що є істинне та ..." (…справедливе).
5. Дочка Урана і Геї, друга дружина Зевса. За однією з версій, мати Прометея. Богиня передбачення. Передавала людям повеління Зевса. Зображувалась з пов’язкою на очах (символ неупередженості), терезами в одній руці і мечем в другій. Хто вона? (Феміда).
6. У наш час це слово є крилатим словом і юридичним терміном: так називають, наприклад, право постійного члена Ради Безпеки ООН заборонити прийняття рішення, з яким він не згоден. Цим правом користується і Президент України. Яке це слово? (Вето).
7. У Шрі-Ланці він називається асамблеєю, в Ісландії – альтингом, Норвегії – стортингом, в Ірані – меджлісом. А як він називається в Україні? (Парламентом).
8. Один латинський афоризм говорить "Знання закону не в тому, щоб знати його слова, а в тому..." В чому ж полягає знання закону, на думку давніх латинян? (А в тому, щоб розуміти їх зміст).
Немає коментарів:
Дописати коментар